۱۳۹۳ پنج شنبه ۹ مرداد
 
راهنمای سرویسها

تلفن ثابت
 
ثبت نام تلفن ثابت
 
 مدارک و مراحل ثبت نام تلفن :  
 
الف) اشخاص حقیقی
1- تکمیل کارت اشتراک توسط متقاضی
2- ارائه تصویر و شناسنامه
3- واریز مبلغ و دیعه بر اساس دستور العملها جاری شرکت به حساب مربوطه

ب) اشخاص حقوقی
1- رونوشت آگهی تاسیس شرکت یا موسسه یا اداره تکمیل کارت اشتراک با مهر شرکت یا موسسه یا اداره پرداخت هزینه های مربوطه در محل ثبت نام و دریافت رسید
توجه : در هنگام ثبت نام نوشتن آدرس کامل و رسم کروکی محل درخواست تلفن و کد پستی ده رقمی الزامی است
محل مراجعه : دفاتر خدمات ارتباطی
 
تغییر نام :

مدارک و مراحل تغییر نام تلفن
1- رونوشت شناسنامه خریدار
2- ارائه آخرین قبض پرداخت صورتحساب
3- ارائه تسویه حساب اقساط ودیعه
4- تکمیل فرم تغییر نام توسط خریدار
5- ارائه فتوکپی وکالتنامه
6- ارائه فتوکپی حصر وراثت
7- پس از تنظیم سند در دفتر خانه اسناد رسمی ، ارائه فتوکپی سند جهت بایگانی در پرونده و تغییر نام
8- پرداخت هزینه های مربوطه

تغییر مکان  
مدارک و مراحل تغییر مکان 
1- تکمیل فرم بررسی امکانات و اعلام نشانی دقیق محل با ارائه مدرک شناسایی معتبر توسط صاحب تلفن
2- ارائه تسویه حساب اقساط و آخرین صورتحساب پرداختی تا سر رسید مربوطه
3-
در صورت وجود امکانات فنی و پاسخ مثبت نسبت به سیم کشی و دائری تلفن در مکان جدید اقدام گردد

تغییر نام و مکان

مدارک و مراحل تغییر نام و مکان تلفن
1- تکمیل فرم بررسی و اعلام نشانی و کروکی دقیق محل جدید و امضاء آن توسط خریدار و فروشنده یا وکلای قانونی
2- ارائه تسویه حساب اقساط و آخرین قبض پرداختی
3- فتوکپی شناسنامه خریدار
4- ارائه رونوشت سند صلح تلفن جهت بایگانی در پرونده
5- پرداخت هزینه های مربوطه


کنترل و کشف مزاحم تلفنی
 
مدارک و مراحل در خواست کنترل و کشف مزاحم تلفنی
1- مراجعه مالک یا قائم مقام قانونی و یا استفاده کننده از تلفن با ارئه کارت شناسایی و مدارک معتبر به دفاتر خدماتی
2- ارائه آخرین صورتحساب پرداختی
3- تکمیل فرم کنترل و کشف مزاحم تلفنی 

قطع یا وصل تلفن به درخواست مشترک

مدارک و مراحل قطع یا وصل تلفن به درخواست مشترک:
1- ارائه مدرک شناسایی معتبر توسط مالک یا وکیل قانونی
2- ارائه آخرین قبض پرداختی
3- تکمیل فرم مربوطه
4- پرداخت هزینه های مربوطه
5- توضیح : قطع یا وصل تلفنی که مالک آن فوت کرده است با ارائه گواهی فوت توسط یکی از وراث و
همچنین سپردن تعهد کتبی مبنی بر پاسخگویی به بقیه وراث امکان پذیر است

سرویس های ویژه تلفن

انواع سرویسهای و یژه تلفن ثابت
س
یستم های دیجیتال دارای قابلیت های ویژه ای میباشند که مشترکین گرامی میتوانند تحت عنوان سرویس ویژه از آن استفاده کنند . سرویس های ویژه ای که در حال حاضر امکان استفاده از آنها وجود دارد عبارتند از :
1- سرویس انتظار مکالمه :
با فعال شدن این سرویس چنانچه خط مشترک اشغال باشد و مشترک دیگری به این شماره زنگ بزند بوق مقطعی روی خط می آید که از سرویس استفاده میکند میتواند مشترک اول را با زدن روی قلاب تلفن و گرفتن شماره 2 منتظر گذاشته و به مشترک دیگر پاسخ دهد و مجددا با زدن روی قلاب تلفن و گرفتن شماره 1 با مشترک اول مکالمه مینماید .
2- سرویس انتقال مکالمه :
با استفاده از این سرویس مشترک میتواند شماره تلفن خود را به روی شماره دیگری منتقل نماید .
3- سرویس مکالمه سه نفره :
با استفاده از این سرویس مشترک میتواند همزمان با دو مشترک دیگر مکالمه نماید
4- سرویس بیدار باش :
با استفاده از این سرویس مشترک میتواند از تلفن خود به عنوان یک زنگ اخبار برای بیدار شدن یا تنظیم وقت خود استفاده نماید .
5- سرویس نمایشگر :
با استفاده از این سرویس شماره تماس گیرنده روی صفحه نمایشگر تلفن مشترک نمایان میشود البته این امر در صورتی امکان پذیر است که تلفن مشترک دارای سیستم C-ID با

استرداد ودیعه تلفن
مدارک و مراحل استرداد ودیعه:
1- ارائه کارت شناسایی معتبر توسط مالک
2- تکمیل فرم تقاضای استرداد ودیعه
3- ارائه مدارک ودیعه

مراحل دائری مجدد تلفن تخلیه شده


مدارک و مراحل دائری مجدد تلفن تخلیه شده:
1- ارائه کارت شناسایی مالک تلفن یا قائم مقام قانونی
2- تکمیل فرم بررسی امکانات
3- تسویه حساب کلیه بدهی
4- ارائه فیش پرداخت 53000ریال هزینه وصل مجدد

مدارک و مراحل وصل تلفنی که به دستور مراجع قضایی یا اجرائیات سایر ادارات قطع شده است:
1- نامه رفع بازداشت از سازمان باز داشت کننده
2- ارائه آخرین قبض پرداخت شده
3- پرداخت مبلغ 5300ریال بابت وصل مجدد

مدارک و مراحل وصل مجدد تلفن قطع شده به دلیل مزاحمت بار دوم:
1- مراجعه مالک تلفن با ارائه مدرک شناسایی معتبر
2- تکمیل فرم تعهد نامه

مدارک و مراحل بستن و یا باز نمودن صفر دوم:
1- مراجعه مالک یا قائم مقام قانونی وی با ارائه کارت شناسایی معتبر
2- ارائه آخرین قبض صادره پرداختی
3- تکمیل فرم مربوطه
4- پرداخت هزینه های مربوطه
5- توضیح : از این بابت هزینه 500 پالس در قبض آینده مشترک محاسبه می گردد

رفع خرابی تلفن
رفع خرابی:
با گرفتن شماره 117 و وارد کردن شماره تلفن معیوب نسبت به اصطلاح خرابی اقدام لازم به عمل می آید

مراحل دائری تلفن استیجاری همگانی 
مدارک و مراحل دائری تلفن استیجاری همگانی:
1- مراجعه متقاضی به دفاتر خدماتی و ارائه کارت شناسایی و کپی شناسنامه
2- امضاء و تکمیل فرم های مربوطه
3- تاییدیه اداره خدمات مخابراتی
4- ارائه برگ تضمینی
5- تکمیل کارت اشتراک تلفن همگانی


تعویض شماره تلفن:
در موارد خاص با توجه به درخواست مشترک امور مشترکین نسبت به تعویض شماره تلفن اقدام می نماید

آبونمان
اصلاح نشانی صورت حساب تلفن:
با مراجعه به دفاتر خدماتی و ارائه آخرین صورتحساب پرداخت شده و مدرک شناسایی معتبر نسبت به اصلاح نشانی اقدام لازم به عمل می آید .
وصل مجدد تلفن بدهکار :
با ارائه آخرین صورت حساب صادره پرداخت شده به دفتر خدمات ارتباطی امکان پذیر است.
اصلاح و صدور صورتحساب تلفن: با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی و ارائه آخرین صورتحساب پرداخت شده نسبت به اخذ آخرین کارکرد کنتور اقدام لازم صورت می گیرد .
مدارک و مراحل دریافت ریز مکالمات بین شهری:
1- مراجعه مالک یا استفاده کننده با ارائه کار ت شناسایی و مدرک معتبر به دفتر خدمات ارتباطی
2- تکمیل و امضاء فرم مربوطه



امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:9
مشاهده نظرات
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما    
توضیحات  
 
کد امنیت  
 
 پست الکترونیکی کاربران ارتباط با ما وب سایت اصلی 
کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت آذربایجان غربی می باشد
Powered by DorsaPortal